11 Haziran 2015 Perşembe

Bonzo

Kalesini korumaya çalışan bir çocuk vardı
Bir tatlı huzurun alınabildiği Kalamış'ın karşı yakasında
Uzun saçlıların Barış Ağabey sayesinde
Damgalanmaktan yırttığı dönemlerde

İyi topçu idi çocuk
Uzun saçları herkesi hayrete düşüren
Yerinde duramayan çokça çılgın
Hem kaleci, hem santrafor

İbretlik hikayesi
kalesine gollleri saydırmadan evvel

Bilemezci
Nereden bilsin ki
'' Sound of silence '' ın gerçek olacağını

Yük gemisi ile kaçma planları
İlk sigara'nın dayanılmaz cazibesi
Bozuk pikap eşliğinde Stairway to Heaven eşlikleri
Cin çarpmasından beter olmalar

Moda kıyısı'nın o zamanlar midye toplanan taşlı kıyısında
sarhoşluk tecrübeleri

Rahmetli şeref amca'nın yerli üretim harikası davulu ile
Cozy Powell örneklemeleri

Okul bahçelerinde oynanan oyunlar

You fool no one' ın
Tin tini tatintisi
Çıkartılması imkansız Ian paice çanı
Bonham kick' leri

Delilik ile üst akıl arası gezinmeler

Bana göre ibretlik bir hayat.
Ders alınması ona rahmet okutacak bir yaşam.
Kimsenin yaşamını sorgulayacak yetkiye sahip değiliz.
Neden niçin sorusunu sorma yetkimizin olduğuna zaten inanmıyorum.
Her oluşun muhakkak ki bir nedeni var.

Ben bana sevgilimi acısı, tatlısı
doğrusu ve yanlışı ile tanıştıran
ve onu öğreten dostuma karşı vefa borcu duyuyorum

Bunu yazmamın sebebi
kimsenin beğenmesi için değil
Yalnızca ibret alınması gereken bu hayat hikayesinden
özellikle genç arkadaşların ders çıkarması içindir

Bozkurt' a olan rahmet dileklerinin onun yaşamından ders alabilenlerin vicdanın da dua'ya dönüşmesi dileği ile.

Huzur içinde yat Bonzo
Hep iyi davulcu oldun...

8 Mayıs 2015

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder