25 Temmuz 2013 Perşembe

Anahtarlık 2

Derdin neydi be adam
Neydi?
Sen hiç bok yedin mi?
Ben yedim
Hem de en alasından
En tatlısından
En pahalısından
En bulunmazından
En hasından

Yedim
Yedim de bayram ettim
Şükür ettim

Mis kokan
Süt gibi bir bok yedim
Binbir sofranın lezzetine
Bin basacak bir nimet yedim

Para ile pul ile alınamaz bir bok bu
Bok deyip geçme
Bilirsin toprakta ne hikmetlere kadir olduğunu 

Akıl ile çözene bok
İman ile çözene nimettir
Bu bok
Efendi

Evlat bokudur bu
Tertemiz
Helal
Ana karnının borcu
Canın faizidir
Bu bok

Lokmanın gülünün geçtiği boğazın
Bokudur
Benim yediğim

Evladını toprağa emanet eden anaların iftarlığıdır
Gelse ömür boyu boğazına dizeceği, nerde

Bana esması ile yüce olanın adını dilinden tükürecek en son zat-ı nefs sensin
Ta ki o boku yediğini söyleyebilene kadar

Mübarek karnından çıkan ananın
Evladının bokunu yedim ben
Evladımın bokunu
Zemzemin katığı niyetine
Kadr olur belki diye
Hiçliktir diye

Evladım diye haykıran babanın onuruna, şerefine
Sapıklığın zulmüne kalkan olur diye

İnanarak
İsteyerek
Severek
Tadarak
Doyana kadar
Tıka basa
Bir nebze

Evladının bokunu yiyen
Ne kanını
Ne canını
Ne hayalini
Ne de oyununu 

Sana hak etmez

Evlat bokudur bu
Tadı hiçbir şeye benzemez

Yiyene...
www.arbak.net 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder