9 Temmuz 2013 Salı

Bana Özel

kim olduğunu bilmeden
kim olacağını bilmeden

Seni görmeden sevmek
Beklemek
Hayal etmek
Nedir ?

Nedir düşlerimi baba diye süsleyen ?
Her yanımı rengarenk boyayan
Pastel bir ben yaratan
Nedir ?
Nedir karakaleme döken gülücüklerimi ?
Nedir kahkahalarla nefesimi kesen ?
Nedir kokusunu duyduğumda sıçradığım ?
Boğulduğum
Nefes aldığım
Nedir O ?

Yarını, bugünü ve dünü
birbirine harmanlayan
Küçük parmağımın
saçımın
yüzümün
gönlümün
benimin
benim
yoldaşı nedir ?

nefesini koklatan
evlat, can, kopya
nedir ?

nedir ?
babama olan hasretimin
yeryüzündeki halifesi
kimdir ?

nedir anamın
aymazlığı
cansızlığı
umutsuzluğu
umudu
gülü ve çiçeği
canı, cansızlığı

nedir bileklerime güç veren
sondan başa saran

Nedir bencillik tufanından
beni çalan
her evlada bin can biçtiren
kimdir o
bahçenin hükümranı?

sesi sağır kulaklarıma
melodiler akıtan
entonasyonu bozuk
ruhu güzel nedir ?

nedir koklamaya doyamadığım
nedir
görmeye kıyamadığım şarkılarda saklı olan
Kimdir ?

nedir dualarımın baş tacı
yeminlerimin günahsızı

nedir nankörlüklerimin pan zehiri

nedir beni rahim hayranı yapan
nedir ?
nedir ?

nedir tüm duaların başına beni şirk koşturan ?
nedir tekrar tekrar tövbe ettiren ?

nedir ?
nedenleri sonsuz yaratana hayranlığım ?

nedir gülüşüne ödediğim
gözyaşı rüşvetlerim ?

nedir her darbene
sebep
gül koklamam ?

nedir ?
kimdir
ruhuma örümcek ağlarını ören ?

nedir ölmeye razı olduğum uğruna ?

nedir yaşamaya çırpındığım
tane, tane  ?

nedir beni korkudan bir heykel iken
kahraman yapan ?

nedir ruhumun özdeşi ?

nedir beni varlığa secde ettiren tüm bedenimle ?

nedir tatlı dilini
gözyaşlarım ile içiren ?

nedir tüm bilinmezleri tekrar ettiren ?

nedir sayfaların hüküm edemediği ?

nedir her vuruşunda
beni sevginin tufasına düşüren ?

sensin oğlum
sensin bir tanem
sensin canım
sensin ruhum
sensin arslanım
sensin Allahın emaneti
sensin ...
sensin evlat
www.arbak.net


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder